Rodzice
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Proza
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Ceranów
(8)
Autor
Grzybek Renata
(4)
Trojanowicz-Kasprzak Maria
(4)
Trojanowicz-Kasprzak Maria Czytam globalnie
(4)
Horosiewicz Beata
(3)
Faber Adele (1928- )
(2)
Faber Joanna
(2)
Buszkiewicz Anna
(1)
Faber Adele
(1)
Faber Coco
(1)
Faber Manning Sam
(1)
Faber Tracey
(1)
King Julie
(1)
Mazlish Elaine
(1)
Mazlish Elaine (1925- )
(1)
Więznowska Mariola
(1)
Łozińska Magdalena
(1)
Śpiewak Zofia Doświadczenia rodziców polskich
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Dzieci
(657)
6-8 lat
(431)
0-5 lat
(414)
9-13 lat
(238)
Młodzież
(201)
Rodzice
(8)
14-17 lat
(128)
Dorośli
(24)
Szkoły podstawowe
(23)
Szkoły średnie
(14)
18+
(3)
Szkoły ponadgimnazjalne
(3)
Gimnazja
(2)
Literatura szwedzka
(2)
Szkoły wyższe
(2)
0-5lat
(1)
Bibliotekarze
(1)
Klasa 1
(1)
Logopedzi
(1)
Poziom podstawowy
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Temat
Czytanie globalne
(4)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Dzieci
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej
(1)
Język polski
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Logopedia
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Mowa
(1)
Rodzeństwo
(1)
Rodzicielstwo
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Techniki samopomocy
(1)
Uczucia
(1)
Współdziałanie
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Gatunek
Publikacja bogato ilustrowana
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
Opowiadania i nowele
(4)
Poradnik
(3)
Ćwiczenia logopedyczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(6)
Psychologia
(3)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Ładnie i Składnie)
Bubu uczy się mówić. A kuku! to pierwsza na rynku interaktywna książeczka do stymulacji językowej, przeznaczona do oglądania, czytania z dzieckiem i zabawy. Bubu zachęca maluchy do aktywności, pokazuje swoją rodzinę, otoczenie, wykonuje proste, codzienne czynności. Bawiąc się razem z nim dziecko ćwiczy pamięć, koncentrację oraz percepcję wzrokową. Bubu uczy onomatopei i pierwszych słów przez ruch i działanie, a to najskuteczniejsza z metod. Ta innowacyjna, aktywizująca książeczka logopedyczna do stymulacji językowej przyda się w każdej dziecięcej bibliotece, w gabinecie logopedy czy w przedszkolu. Serdecznie polecamy! [www.azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ceranów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 376 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły to bestsellerowy poradnik i niezbędnik każdego rodzica. Praktyczne ćwiczenia i wskazówki ułatwiające opanowanie sztuki komunikowania się z dziećmi – i nie tylko z nimi – sprawiają, że książka jest przeznaczona dla każdego, kto chciałby lepiej rozumieć i mądrzej kochać dzieci oraz być przez dzieci kochanym i rozumianym. Nowe wydanie poszerzone o posłowie „Nowe pokolenie”, które napisała Joanna Faber, córka jednej z autorek. Wychowana według metod przedstawianych w książce, dzieli się doświadczeniami z dzieciństwa i wraz z rodzicami podejmuje wyzwania nowych czasów, szukając nowych rozwiązań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ceranów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawierająca praktyczne i życiowe przykłady, jak pomóc własnym dzieciom żyć w zgodzie, by samemu żyć godnie. Jej polską edycję wzbogaca suplement zawierający doświadczenia rodziców polskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ceranów
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak poradzić sobie z maluchem, który nie chce myć zębów, odmawia jedzenia warzyw lub rozrzuca książki po całym pokoju? "Jak mówić, żeby maluchy nas słuchały" to kompendium wiedzy dotyczącej wychowania dzieci w wieku 2-7 lat. Autorki, Joanna Faber (córka Adele) i Julie King dzielą się swoim wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi, a także wyciągają wnioski z wielu rozmów z rodzicami i specjalistami i za pomocą autentycznych historii oraz komiksów znanych z poprzednich tytułów w serii dostarczają szeregu praktycznych narzędzi i wskazówek, jak się komunikować, rozmawiać i rozwiązywać trudne sytuacje, nie ignorując przy tym potrzeb dziecka ani swoich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ceranów
Brak informacji o dostępności: sygn. 159 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Książeczki z serii Czytanie globalne na pewno taką zabawą będzie! [edukacyjna.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ceranów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-93 p. 1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Książeczki z serii Czytanie globalne na pewno taką zabawą będzie! [edukacyjna.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ceranów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-93 p. 1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Książeczki z serii Czytanie globalne na pewno taką zabawą będzie! [edukacyjna.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ceranów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-93 p. 1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. [edukacyjna.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ceranów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-93 p. 1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej